TripadvisorFacebook
Facebook

Kino Lucerna                                                           

SmartTalk: Trendy v online marketingu

Délka:90 minut

SmartTalk: Trendy v online marketingu (SmartTalk: Trendy v online marketingu)

čtvrtek, 25. 1. 2018
18:15170,00

Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co ji nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Zaraguza, Triad a Ogilvy One nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů.

Hosté budou poutavě vyprávět o:

► Co budou úspěšné značky v roce 2018 dělat na sociálních sítích jinak

Zaraguza / Petr Mižík (Media Strategist)

Sociální sítě tak, jak jsme je po dlouhou dobu znali, prošly za poslední roky velkým vývojem a staly se z nich největší digitální kanály. Jak by značky měly upravit své strategie tak, aby byly na těchto platformách úspěšné? A jaké principy tvorby obsahu přinášejí výsledky?

Petr pracuje jako mediální stratég v agentuře Zaraguza. V reklamních vodách plave přes 7 let. Baví ho přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roce 2016 úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii. Pravidelně přednáší na Google konferencích a podílel se na kampaních oceněných cenou Louskáček, FLEMA media awards nebo Effie.

► Jak zůstat v digitálu na hraně

Triad / Adam Špina (Strategy and Media Director)

S digitálním marketingem je dvojí potíž, a to digitální a připojené je dnes prakticky všechno od televizí až po mikrovlnky (takže už nemá smysl rozlišovat mezi digitálem a ne-digitálem) a po druhé, novinky se na nás chrlí takovým tempem, že je těžké rozlišit mezi skutečným trendem a slepou uličkou. Pojďte se podívat, kterým z trendů v TRIADu věříme, že s námi zůstanou. Přidáme i pořádnou porci výsledků kampaní a inspirace ze světa.

Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do TRIADu, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a postupně se propracoval až k vedení týmu stratégů a mediálního plánování pro celou českou pobočku. Pomáhal například značkám objevit kouzlo konverzačních botů, brandových seriálů a stojí za vývojem vlastního TRIADího výzkumu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

► Digitální trendy na rok 2018

Ogilvy One / Jiří Jon (Strategic Planner)

S reklamou začal v roce 2011, kdy ji šel studovat na Boston University. V roce 2012 nastoupil do místní školní agentury. V roce 2013 školu ukončil, vrátil se nazpět do Česka a nastoupil do digitální agentury Nydrle, kde mimo jiné založil i projekt studentské agentury Hatch. V roce 2015 přešel do VCCP, kde se podílel na kampaních pro značky jako jsou Krušovice, Březňák, Bohemia Chips a Letgo a letos v květnu do Ogilvy na pozici Strategic Planner, kde pracuje převážně na značkách IBM, ČMSS a Dr. Max. Pracoval na kampaních, které získaly jak Louskáčky, tak Effie. Zaměřuje se na digitalní strategie, komunikační strategie a brand experience.

Fotogalerie

Pro lepší přizpůsobení obsahu pro Vás, bezpečnosti, měření statistik návštěvnosti a lepší zpětné vazbě tento web používá cookies. Klikáním a navigováním po stránce souhlasíte s tím, že sbíráme o Vás anonymní informace přes cookies. Více informací o používání cookies na naší stránce najdete zde.