SmartTalk: Trendy v online marketingu

SmartTalk: Trendy v online marketingu

Délka:90 minut

Novinky ze světa online marketingu! Získejte aktuální přehled o efektivních nástrojích, pravidlech, strategiích a chystaných trendech v digitálních médiích od těch nejpovolanějších. Odborníci z popředních českých reklamních agentur Mark BBDO McCann Prague a Socialsharks nám prozradí, co jim nejvíc funguje.

Mark BBDO / Šárka Tošnarová (Digital Planner) a Eduard Piňos (Head of Strategic planning)

- připraví přednášku s tématem: Packshot na začátku není online. Jakože, cože?!)

- Večer nám poví o tom, že cesta k dokonalé 360 kampani už není tak přímá jako bývala. Obzvláště v digitálu musí být, více než kdy jindy, promyšlená a naplánovaná do posledního zobrazení.

McCann Prague / Martin Svetlík (Digital Creative Director)

-  bude hovořit o digitálním storytellingu. Ve své prezentaci se zaměří na případové studie ze zahraničí.

Socialsharks / Daniel Šilha (Online Advertising Manager)

- v přednášce s názvem Proč vám lidi nevěnují pozornost bude hovořit o tom, že v dnešní době je o mnoho víc budování pozornosti než hon za lajky anebo vysokými reachy

- hovořit bude o tom, proč by pro značky mělo být úspěchem spíše zapamatovatelnost jejich reklamy/značky. Vysvětlí i důležitost brand liftu a ad recallu, a také důležitost efektivního využití interaktivních formátů

- tuto „teoretickou část“ podpoří jejich krátkou případovou studií pro značku Nutella. V rámci kampaně vytvořili canvas, který měl skvělé výsledky, co se týče stráveného času-pozornosti přímo v něm

Moderátorom večera bude Petra Jankovičová.

Mark BBDO

přináší prvotřídní reklamní práce postavené na synergii strategie a kreativity, která vždy musí fungovat jak v digitálním, tak i klasickém reklamním prostředí. Máme ten správný mix nadšení i zkušeností.

McCann Prague

Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company a The Erickson Company. V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. Česká pobočka McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v ČR. Pracuje pro značky jako Vodafone, MasterCard, L'Oréal, Airbank, Gambrinus nebo Coca-Cola. Za posledních deset let získala agentura přes 150 ocenění. Je také nejúspěšnější agenturou v soutěži EFFIE o nejefektivnější reklamu.

Socialsharks

jsou největší českou social media agenturou, fungující od roku 2008. Mimo lokálního trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen.

Délka: 90 min

Novinky ze světa online marketingu! Získejte aktuální přehled o efektivních nástrojích, pravidlech, strategiích a chystaných trendech v digitálních médiích od těch nejpovolanějších. Odborníci z popředních českých reklamních agentur Mark BBDO McCann Prague a Socialsharks nám prozradí, co jim nejvíc funguje.

Mark BBDO / Šárka Tošnarová (Digital Planner) a Eduard Piňos (Head of Strategic planning)

- připraví přednášku s tématem: Packshot na začátku není online. Jakože, cože?!)

- Večer nám poví o tom, že cesta k dokonalé 360 kampani už není tak přímá jako bývala. Obzvláště v digitálu musí být, více než kdy jindy, promyšlená a naplánovaná do posledního zobrazení.

McCann Prague / Martin Svetlík (Digital Creative Director)

-  bude hovořit o digitálním storytellingu. Ve své prezentaci se zaměří na případové studie ze zahraničí.

Socialsharks / Daniel Šilha (Online Advertising Manager)

- v přednášce s názvem Proč vám lidi nevěnují pozornost bude hovořit o tom, že v dnešní době je o mnoho víc budování pozornosti než hon za lajky anebo vysokými reachy

- hovořit bude o tom, proč by pro značky mělo být úspěchem spíše zapamatovatelnost jejich reklamy/značky. Vysvětlí i důležitost brand liftu a ad recallu, a také důležitost efektivního využití interaktivních formátů

- tuto „teoretickou část“ podpoří jejich krátkou případovou studií pro značku Nutella. V rámci kampaně vytvořili canvas, který měl skvělé výsledky, co se týče stráveného času-pozornosti přímo v něm

Moderátorom večera bude Petra Jankovičová.

Mark BBDO

přináší prvotřídní reklamní práce postavené na synergii strategie a kreativity, která vždy musí fungovat jak v digitálním, tak i klasickém reklamním prostředí. Máme ten správný mix nadšení i zkušeností.

McCann Prague

Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company a The Erickson Company. V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. Česká pobočka McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v ČR. Pracuje pro značky jako Vodafone, MasterCard, L'Oréal, Airbank, Gambrinus nebo Coca-Cola. Za posledních deset let získala agentura přes 150 ocenění. Je také nejúspěšnější agenturou v soutěži EFFIE o nejefektivnější reklamu.

Socialsharks

jsou největší českou social media agenturou, fungující od roku 2008. Mimo lokálního trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen.

Pro lepší přizpůsobení obsahu pro Vás, bezpečnosti, měření statistik návštěvnosti a lepší zpětné vazbě tento web používá cookies. Klikáním a navigováním po stránce souhlasíte s tím, že sbíráme o Vás anonymní informace přes cookies. Více informací o používání cookies na naší stránce najdete zde.