Délka: | 90 minut |
Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co ji nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Zaraguza, Triad a Ogilvy One nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů.
Hosté budou poutavě vyprávět o:
► Co budou úspěšné značky v roce 2018 dělat na sociálních sítích jinak
Zaraguza / Petr Mižík (Media Strategist)
Sociální sítě tak, jak jsme je po dlouhou dobu znali, prošly za poslední roky velkým vývojem a staly se z nich největší digitální kanály. Jak by značky měly upravit své strategie tak, aby byly na těchto platformách úspěšné? A jaké principy tvorby obsahu přinášejí výsledky?
Petr pracuje jako mediální stratég v agentuře Zaraguza. V reklamních vodách plave přes 7 let. Baví ho přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roce 2016 úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii. Pravidelně přednáší na Google konferencích a podílel se na kampaních oceněných cenou Louskáček, FLEMA media awards nebo Effie.
► Jak zůstat v digitálu na hraně
Triad / Adam Špina (Strategy and Media Director)
S digitálním marketingem je dvojí potíž, a to digitální a připojené je dnes prakticky všechno od televizí až po mikrovlnky (takže už nemá smysl rozlišovat mezi digitálem a ne-digitálem) a po druhé, novinky se na nás chrlí takovým tempem, že je těžké rozlišit mezi skutečným trendem a slepou uličkou. Pojďte se podívat, kterým z trendů v TRIADu věříme, že s námi zůstanou. Přidáme i pořádnou porci výsledků kampaní a inspirace ze světa.
Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do TRIADu, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a postupně se propracoval až k vedení týmu stratégů a mediálního plánování pro celou českou pobočku. Pomáhal například značkám objevit kouzlo konverzačních botů, brandových seriálů a stojí za vývojem vlastního TRIADího výzkumu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.
► Digitální trendy na rok 2018
Ogilvy One / Jiří Jon (Strategic Planner)
S reklamou začal v roce 2011, kdy ji šel studovat na Boston University. V roce 2012 nastoupil do místní školní agentury. V roce 2013 školu ukončil, vrátil se nazpět do Česka a nastoupil do digitální agentury Nydrle, kde mimo jiné založil i projekt studentské agentury Hatch. V roce 2015 přešel do VCCP, kde se podílel na kampaních pro značky jako jsou Krušovice, Březňák, Bohemia Chips a Letgo a letos v květnu do Ogilvy na pozici Strategic Planner, kde pracuje převážně na značkách IBM, ČMSS a Dr. Max. Pracoval na kampaních, které získaly jak Louskáčky, tak Effie. Zaměřuje se na digitalní strategie, komunikační strategie a brand experience.
Délka: 90 min
Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co ji nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Zaraguza, Triad a Ogilvy One nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů.
Hosté budou poutavě vyprávět o:
► Co budou úspěšné značky v roce 2018 dělat na sociálních sítích jinak
Zaraguza / Petr Mižík (Media Strategist)
Sociální sítě tak, jak jsme je po dlouhou dobu znali, prošly za poslední roky velkým vývojem a staly se z nich největší digitální kanály. Jak by značky měly upravit své strategie tak, aby byly na těchto platformách úspěšné? A jaké principy tvorby obsahu přinášejí výsledky?
Petr pracuje jako mediální stratég v agentuře Zaraguza. V reklamních vodách plave přes 7 let. Baví ho přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roce 2016 úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii. Pravidelně přednáší na Google konferencích a podílel se na kampaních oceněných cenou Louskáček, FLEMA media awards nebo Effie.
► Jak zůstat v digitálu na hraně
Triad / Adam Špina (Strategy and Media Director)
S digitálním marketingem je dvojí potíž, a to digitální a připojené je dnes prakticky všechno od televizí až po mikrovlnky (takže už nemá smysl rozlišovat mezi digitálem a ne-digitálem) a po druhé, novinky se na nás chrlí takovým tempem, že je těžké rozlišit mezi skutečným trendem a slepou uličkou. Pojďte se podívat, kterým z trendů v TRIADu věříme, že s námi zůstanou. Přidáme i pořádnou porci výsledků kampaní a inspirace ze světa.
Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do TRIADu, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a postupně se propracoval až k vedení týmu stratégů a mediálního plánování pro celou českou pobočku. Pomáhal například značkám objevit kouzlo konverzačních botů, brandových seriálů a stojí za vývojem vlastního TRIADího výzkumu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.
► Digitální trendy na rok 2018
Ogilvy One / Jiří Jon (Strategic Planner)
S reklamou začal v roce 2011, kdy ji šel studovat na Boston University. V roce 2012 nastoupil do místní školní agentury. V roce 2013 školu ukončil, vrátil se nazpět do Česka a nastoupil do digitální agentury Nydrle, kde mimo jiné založil i projekt studentské agentury Hatch. V roce 2015 přešel do VCCP, kde se podílel na kampaních pro značky jako jsou Krušovice, Březňák, Bohemia Chips a Letgo a letos v květnu do Ogilvy na pozici Strategic Planner, kde pracuje převážně na značkách IBM, ČMSS a Dr. Max. Pracoval na kampaních, které získaly jak Louskáčky, tak Effie. Zaměřuje se na digitalní strategie, komunikační strategie a brand experience.
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi obchodní firmou Lucerna-Barrandov, spol. s r.o., IČ: 44265808, DIČ: CZ44265808, se sídlem: Štěpánská 61, 116 02 Praha, zapsaná u městského soud v Praze pod sp. zn.: oddíl C, vložka 5010, e-mail: kino@lucerna.cz , tel.: 224 216 973 (dále jen „Prodávající“ nebo „Provozovatel“).
2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na filmové nebo jiné představení provozované Prodávajícím.
3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
2. Vysvětlení pojmů
1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a zaplatí na pokladně Prodávajícího.
3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.
4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.
3. Koupě vstupenky
1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Prodávajícího, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www.kinolucerna.cz
2. Při koupi vstupenky na provozovně Prodávajícího vybírá zákazník z volných dosud volných vstupenek, nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a nejpozději 45 min. před začátkem představení ji zaplatit a vyzvednout vstupenku na pokladně Prodávajícího. Zákazník po provedení rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace. Zákazník po příchodu na pokladnu Prodávajícího nahlásí číslo své rezervace. Na jejím základě obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou vstupenku. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.
3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem.
4. Ostatní podmínky
1. Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenku pouze na jedno představení a to v maximálním množství šesti vstupenek nebo elektronických vstupenek. Rezervovat vstupenku na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.
2. Číselné čárové kódy elektronické vstupenky lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.
3. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.
5. Ochrana osobních údajů
1. Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky, dává Zákazník Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Provozovatele.
2. Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenky, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
6. Odstoupení o smlouvy
1. Dle ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá Zákazník právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.
2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
· u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě,
· u elektronické vstupenky bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace bankovním převodem.
7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
8. Závěrečná ustanovení
1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 1. 2016.
Proč a kde používáme cookies?
Statistiky o návštěvnosti: abychom věděli určit pro vlastní potřeby a pro potřeby našich reklamních partnerů, kolik lidí navštívilo naše stránky. Tato data jsou anonymní a poskytují nám skvělou zpětnou vazbu, jak lidé používají náš web, abychom mohli jeho obsah vylepšovat.
Bezpečnost: pomocí cookies web zjišťuje, zda jste to skutečně vy, když se přihlásíte do svého uživatelského účtu (pokud tuto možnost web poskytuje).
Používají jiné subjekty cookies na naší stránce?
Naše stránky mohou používat cookies jiných subjektů na měření statistik o návštěvnosti. Tyto anonymní statistiky v případě reklamních kampaní můžeme poskytovat našim reklamním partnerům.
Pokud stránka obsahuje prvky spojené se sociální sítí Facebook, tyto prvky používají cookies na poskytnutí lepší zpětné vazby pro Vás (např. Údaje o Vašich přátelích, kteří "lajkli" totéž co vy a podobně).
Jak vypnete používání cookies?
Váš webový prohlížeč nebo zařízení může nabízet nastavení, které vám umožňují povolit nebo zakázat používání cookies a odstranit je. Více informací o těchto nastaveních najdete v nápovědě pro Váš webový prohlížeč nebo zařízení. Některé služby na naší stránce nemusí pracovat správně, pokud vypnete používání cookies.