TripadvisorFacebook

Lucerna Cinema                                                                                                       

Smartalk

SMARTALK

Trendy v online marketingu

25.1.2018, 18:15 hod. 

Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co ji nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Zaraguza, Triad a Ogilvy One nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů.

Hosté budou poutavě vyprávět o:

► Co budou úspěšné značky v roce 2018 dělat na sociálních sítích jinak

Zaraguza / Petr Mižík (Media Strategist)

Sociální sítě tak, jak jsme je po dlouhou dobu znali, prošly za poslední roky velkým vývojem a staly se z nich největší digitální kanály. Jak by značky měly upravit své strategie tak, aby byly na těchto platformách úspěšné? A jaké principy tvorby obsahu přinášejí výsledky? 

Petr pracuje jako mediální stratég v agentuře Zaraguza. V reklamních vodách plave přes 7 let. Baví ho přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roce 2016 úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii. Pravidelně přednáší na Google konferencích a podílel se na kampaních oceněných cenou Louskáček, FLEMA media awards nebo Effie.

► Jak zůstat v digitálu na hraně

Triad / Adam Špina (Strategy and Media Director) 

S digitálním marketingem je dvojí potíž, a to digitální a připojené je dnes prakticky všechno od televizí až po mikrovlnky (takže už nemá smysl rozlišovat mezi digitálem a ne-digitálem) a po druhé, novinky se na nás chrlí takovým tempem, že je těžké rozlišit mezi skutečným trendem a slepou uličkou. Pojďte se podívat, kterým z trendů v TRIADu věříme, že s námi zůstanou. Přidáme i pořádnou porci výsledků kampaní a inspirace ze světa.

Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do TRIADu, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a postupně se propracoval až k vedení týmu stratégů a mediálního plánování pro celou českou pobočku. Pomáhal například značkám objevit kouzlo konverzačních botů, brandových seriálů a stojí za vývojem vlastního TRIADího výzkumu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

► Digitální trendy na rok 2018

Ogilvy One / Jiří Jon (Strategic Planner)

S reklamou začal v roce 2011, kdy ji šel studovat na Boston University. V roce 2012 nastoupil do místní školní agentury. V roce 2013 školu ukončil, vrátil se nazpět do Česka a nastoupil do digitální agentury Nydrle, kde mimo jiné založil i projekt studentské agentury Hatch. V roce 2015 přešel do VCCP, kde se podílel na kampaních pro značky jako jsou Krušovice, Březňák, Bohemia Chips a Letgo a letos v květnu do Ogilvy na pozici Strategic Planner, kde pracuje převážně na značkách IBM, ČMSS a Dr. Max. Pracoval na kampaních, které získaly jak Louskáčky, tak Effie. Zaměřuje se na digitalní strategie, komunikační strategie a brand experience.

SmartTalk: Trendy v online marketingu

More info

Svět online marketingu se neustále mění, získejte v něm přehled! Odborníci z nejoceňovanějších českých digitálních agentur vám prozradí, co ji nejvíc funguje. Zorientujte se v pravidlech i nových formátech a získejte i zákulisní informace o tom, co se chystá. Agentury Zaraguza, Triad a Ogilvy One nabídnou aktuální souhrn možností a efektivních nástrojů na dosáhnutí vašich cílů. Hosté budou poutavě vyprávět o: ► Co budou úspěšné značky v roce 2018 dělat na sociálních sítích jinak Zaraguza / Petr Mižík (Media Strategist) Sociální sítě tak, jak jsme je po dlouhou dobu znali, prošly za poslední roky velkým vývojem a staly se z nich největší digitální kanály. Jak by značky měly upravit své strategie tak, aby byly na těchto platformách úspěšné? A jaké principy tvorby obsahu přinášejí výsledky? Petr pracuje jako mediální stratég v agentuře Zaraguza. V reklamních vodách plave přes 7 let. Baví ho přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roce 2016 úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii. Pravidelně přednáší na Google konferencích a podílel se na kampaních oceněných cenou Louskáček, FLEMA media awards nebo Effie. ► Jak zůstat v digitálu na hraně Triad / Adam Špina (Strategy and Media Director) S digitálním marketingem je dvojí potíž, a to digitální a připojené je dnes prakticky všechno od televizí až po mikrovlnky (takže už nemá smysl rozlišovat mezi digitálem a ne-digitálem) a po druhé, novinky se na nás chrlí takovým tempem, že je těžké rozlišit mezi skutečným trendem a slepou uličkou. Pojďte se podívat, kterým z trendů v TRIADu věříme, že s námi zůstanou. Přidáme i pořádnou porci výsledků kampaní a inspirace ze světa. Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do TRIADu, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a postupně se propracoval až k vedení týmu stratégů a mediálního plánování pro celou českou pobočku. Pomáhal například značkám objevit kouzlo konverzačních botů, brandových seriálů a stojí za vývojem vlastního TRIADího výzkumu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům. ► Digitální trendy na rok 2018 Ogilvy One / Jiří Jon (Strategic Planner) S reklamou začal v roce 2011, kdy ji šel studovat na Boston University. V roce 2012 nastoupil do místní školní agentury. V roce 2013 školu ukončil, vrátil se nazpět do Česka a nastoupil do digitální agentury Nydrle, kde mimo jiné založil i projekt studentské agentury Hatch. V roce 2015 přešel do VCCP, kde se podílel na kampaních pro značky jako jsou Krušovice, Březňák, Bohemia Chips a Letgo a letos v květnu do Ogilvy na pozici Strategic Planner, kde pracuje převážně na značkách IBM, ČMSS a Dr. Max. Pracoval na kampaních, které získaly jak Louskáčky, tak Effie. Zaměřuje se na digitalní strategie, komunikační strategie a brand experience. Show more

Thursday, 25. 1. 2018
This website use cookies to provide personalised content for you, enhanced security, statistics about visitors and better feedback to us. By clicking and navigating through the website you agree this website use cookies. Find more information about using cookies by our website here.